30 juli 2007

Ordinary Day.

Snart ska jag ringa frisören och hoppas få en tid för klippning. Jag kunde inte låta bli att klippa lite själv härom kvällen, men det blev mest misslyckat så nu måste jag styra upp det och få nån ordning på det igen. Har gått igenom mina gamla frisyr tidningar och scannat in lite bilder på en A4- sida, så frisören inte klipper fel hon också ;) Jobbigt nog har jag klippt lite "för" mycket så det är tveksamt om jag kan ha den frisyren jag vill! :O Varför måste jag vara så klåfingrig! ;)

Idag upptäckte jag även till min förskräckelse att mitt kaffe håller på att ta slut! Måste införskaffa nytt sen när jag ska handla. Om bara min magvärk kunde ge med sig. Allt skulle gå mycket lättare och smidigare då. Tror jag ska kolla om det finns något
Zoega snabbkaffe, något Gevalia snabbkaffe blir det nog iallafall inte igen :S
Jag önskar att min perkulator var här så jag kunde få riktigt smaskigt kaffe :D

Imorgon ska jag in till stan och ta en afterwork med en kompis, det ska bli helt underbart!
Inte för att jag fått något jobb än, men ändå ;)







"I hate you for stop loving me..."
//Black Velvet.

4 kommentarer:

Rouge sa...

Haha, din fuffilurare! =D Gött att det blev nice hos frisören sen åså! =D

Haha, evil! Aldrig bra när kaffet håller på att ta slut hehe!JAg köper alltid nytt innan det tar slut så jag veet att jag har kaffe hemma för annars överlever jag ju inte! ;) pusspuss

Linda sa...

Hihi, yes I know! det går ju bara inte an, man måste vara förbered ;)

fats mitt nya kaffe var väl sådär :S smakat bättre. Men jag får väl slå slag i saken och hämta min perkulator! om inte annat för att den är så fruktansvärt liten och söt! puss!!

Rouge sa...

Hahah, ja det tycker jag allt du ska göra! Japp, det där mörkrostade nescafékaffet är sådär ja, mellanrosten är bättre! ;) Tur att jag har min bryggare nu iaf! Zoégas bryggkaffe är det bästa hehe! ;)

Linda sa...

Rouge: Ja, jag får allt göra det!
mm,. jag vill ha zoega intenzo, men det finns ju inte som snabbkaffe! .O evil!
Ja din kaffebryggare är underbar! jätte gott kaffe, verkligen! Hoppas du får upp din mupp nu då ;)
pussss