1 augusti 2007

Hot Stuff Coming Through!

Äntligen! Idag damp den nya IKEA - katalogen ner i min brevlåda! Klockan är redan halv 2 på natten, men jag tror inte jag kan vänta med att läsa den längre. Det får bli en trevlig sängsläsning helt enkelt ;)

Idag har det dessutom varit en väldigt bra dag; jag har fått klippt mig och det blev helt underbart snyggt! Jag har fikat med en viss
Rouge och sedan blev det även en öl och lite ölprovning på Bishop Arms med en annan helt underbar vän som jag inte träffat på evigheter! :D

Och jag har även fått tid att måla mina naglar! *Tadaa*
Så nu är dem indeed väldigt väldigt rosa, om möjligen ännu mer rosa än så! :O
Jag gillar
HM:s nagellack väldigt mycket, har nu 3 stycken från deras kollektion, Me like! Det första lagret är alltid lite bångstyrigt och det blir lite ojämnt och lite tunnt. Men så fort man går på med det andra lagret så Voila! Helt perfekt snygg och jämn finish med mycket glans och snabb torktid! (ca 5 min!) Helt enkelt underbara nagellack och priset är en hel klass för sig; toppen lack för 30:- och det brukar hålla upp till 7 dagar utan överlack! Magnifikt! Tyvär finns det inte så många, enligt mig, användbara färger. Men de som finns är som sagt Lovely!

....................Idag blev det färgen; Be Vibrant!



"What have I been doing for all this time?"
//Black Velvet.

5 kommentarer:

Rouge sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rouge sa...

Hihi, du var jättefin i håret idag sweetie! Och det var allt mysigt att fika med dig också! =D Hoppas After Worken var skojjig med, låter spännande med ölprovnign ju hehe! ;) pusspuss!

Linda sa...

Tihi, tack så mycket! Ja jag blev faktiskt väldigt nöjd själv med :D Vilket inte händer så ofta när jag vart hos frisören :O
hihi och idag blir det vinande, gott gott, ska ner o köpa det efter att jag duschat ;)

JA ölprovningen var fabulous!
man fick små ölglas, att prova i och så. Jätte skojigt och spännande. Tror bestämt att jag blitt kär i bishop ;)Personalen på hamngatan var verkligen super :D

puss pusss

Rouge sa...

Black Velvet: Vad bra sweetie! Japp blir jättemysigt med vinkväll idag hihi! ;) Fniss, var roligt! =D

Linda sa...

Rouge: Indeed, Indeed!
vi ses snart :D
puss!