12 september 2007

Essie har kommit till stan!

Omg omg omg!!!
Ja, idag var jag inne en snabbis på åhlens city i Göteborg innan stängningsdags. Och när jag gick runt där bland hyllorna fick jag syn på ett ställ med nagellack som inte såg bekant ut. Jag var såklart tvungen att gå dit och kolla vad det var för något nytt spännande märke och upptäcker Essies "karaktiristiska" handkräms flaskor... Och, JA! det är Essie lack i en massa olika nyanser som jag har framför mina fingrar! omg omg omg!! Äntligen har Essie kommit till stan! Way to go Åhlens!

4 kommentarer:

Rouge sa...

OMG, fabulous fabulos! Bäst att du inte köper alla på en gång då din fuffilurare! ;) Haha, vet allt hur besatt du är av nagellack! ;)

Linda sa...

Rouge: Haha, I know!! Spanade in flera snygga färger! men fastnade för 2 stycken ;) får se hur länge jag kan hålla tassarna borta! Tigh high och sugar daddy here I come! ;p

malin sa...

Hej!

Mitt namn är Malin Franzén, jag arbetar på Patriksson Communication som är en PR-byrå. Jag vill gärna skicka information till dig om de senaste nyheterna från olika makeup- och modeföretag som vi arbetar med. Skicka ett mail med kontaktuppgifter till info@patrikssoncommunication om du är intresserad.

Anonym sa...

Ett tips är att kolla ut sina favoriter hos Essie, Creative och OPI på Åhlens och Kicks för att sedan beställa dem otroligt billigt från www.head2toebeauty.com:)