11 september 2007

Kaffe is the shit!

Haha! Jag hade glömt hur sjukt kul det är att vara hög! Ja, hög på koffein dvs. =D Jag är glad och skrattar, utan någon egentligen anledning. Klockan är nu 02.00 och det är bara 2 timmar kvar tills mitt jobb börjar! Yey! Sen är det jobb i ca 2½ timme och sen kan jag äntligen sova! =D Det tråkiga är att min koffein - kick nu börjar dala och jag är lite trött :/ Usch usch. Jag blir kanske tvungen att göra mig en till kopp innan jag går iväg sedan. Jag kanske borde dricka mera stark kaffe oftare ;) I vanliga fall gör jag ju en latte med måtten dubbel espresso ungefär, men idag / inatt gjorde jag en dubbel - dubbel espresso latte! Haha inte konstigt jag är lite speedad för tillfället kanske :)

För tillfället är det där såå jag!
;D

2 kommentarer:

Rouge sa...

Haha, du är rolig du! ;) Men yes, man blir bra muppig av för mycket koffein! ;)

Linda sa...

Rouge: Haha, ja helt sjukt muppig blir man ;) Skulle behöva ett nytt fix nu om jag ska klara nattpasset. Känner mig helt mördbultad idag :( Så nu blir det snart kaffe för hela slanten. Var iväg och köpte mig mjölk och kaffechoklad förut, så snart blir det fest ;)