19 augusti 2007

Depend - Nagelvård

Jag hade tänk köpa någon av de här 2 produkterna från Depend;


Men det här kitet verkar ju vara super! Hoppas priset också är det för då slår jag nog till :D

"Innehåller allt Du behöver för att underhålla och vårda Dina naglar.Så här gör Du:Tvätta händerna och ta bort eventuellt nagellack med Nagellackremovern.Tvätta händerna, gör rent naglarna. Fila naglarna till önskad längd och form. Håll fingrarna i en skål med varmt vatten så att Du mjukar upp nagelbanden. Använd därefter Nagelborsten och gör rent under naglarna.Applicera Nagelbandsremover på nagelbanden och nedre delen av nageln.Låt verka 2-5 minuter. Borsta nagelbanden och nageln noggrant med Nagelborsten.Avsluta borstandet under rinnande varmt vatten. Smörj in nagelband, nagel och undersidan av nageltoppen med Nagelolja. Massera någon minut och låt oljan verka i ca 10 minuter. Applicera därefter Nagelbandscreme på nagelbanden, massera in noga. Avsluta behandlingen med Handcreme. Utförligare bruksanvisning och fler manikyrtips finns i förpackningen. "

2 kommentarer:

Rouge sa...

Oh, verkar nice det du! Skulle verkligen behöva renovera mina naglar nu om man säger så! ;)

Saknar dig jättemkt nu sweet, blir så mysigt att ses på söndag! ;) Har pluggat hela kvällen nu ju, sååå tråkigt! Men har lagt av nu iaf! =) pusspuss! ;)

Linda sa...

Rouge: Ja eller hur! Men jag vet inte riktigt om det är värt det. :/
kitet kostade 149:- och nagelpeelingen kostade 49:-
Om man nu behöver en ny fil och en ny nagelbandskräm och handkräm och en nagelolja så är dte ju definitivt värt det, men är det bara en nagelbandspeeling man behvöer så... njae.

Men hur som helst så får dte ändå vänta tills jag har pengar att spendera på sådana "lyx" saker :(
Men jag vill vill vill ha nu!!! ;)

puss