2 augusti 2007

The Simpsons Mania!

Idag har jag varit och sett på the Simpsons Movie och den är helt klart en av de bästa filmerna som jag någonsin sett! Betydligt roligare än många av Simpsons avsnitten :) Jag t.o.m skrattade under själva filmen inne i biosalongen! Vilket är ytterst sällsynt för att vara mig! ;)
Jag ska definitivt köpe filmen på dvd när den kommer ut, eftersom det är en sån film som man kan se om och om igen utan att tröttna. Jag skulle t.o.m kunna betala ytterligare en 100 lapp för att se den på bio igen! Och då är det sannerligen en bra film! Homers connection med grisen var helt oslagbart och det fanns även lite söt romantik i filmen :) Me Like! ;)


2 kommentarer:

Rouge sa...

Hihi, ja den var underbar! ;) Helt sanslös film hohoho! =D Mkt roligt att ha sett den på bio med dig ju! ;) pusspuss sweet! =D

Linda sa...

Rouge: Tihih ja det var jätte skojigt :D Vill se den igen! :)
Och jag bara älskar grisen, tihi den var så lovely! pusss!