6 augusti 2007

I want to go to London!

Jag vill till London och England "so bad" att det känns som om jag skulle kunna börja gråta!
Vet inte riktigt vad det är med mig dessa dagar, eller jo det vet jag väl egentligen, men jag vill inte att det ska vara så...
Det hade bara varit så skönt att bara få komma bort ett tag, inte för att själva situationen hade ändrats, men jag hade förhoppningsvis fått något annat att tänka på för ett tag iallafall. Allt känns bara så sjukt fel för tillfället och det är inte ens mitt fel och jag kan inte göra något för att ändra på det. Det är nog nästan det som är det jobbigaste av allt. Saknad av allt vad kontroll heter och att ens livssituation kan ändras så dramatiskt så drastiskt är helt åt helvete!


Och om man ändå ska till london måste man ju bara åka och shoppa på disney store! Helt underbara affärer!






"I wonder how long it's gonna take
for me to stop crying, because of you".
//Black Velvet.

3 kommentarer:

Rouge sa...

Aaaaw.. inte lätt, inte lätt! *kramar massor på!* Skulle också vilja åka till London någon gång, har aldrig varit där ju! :O

Linda sa...

Rouge: näe det är det inte!
har du inte!? oj, näe du har väl mer varit söder ut ;)
det är helt underbart! vill dit nu!! Men jag och du ska ju åka till France och pimpla vin o kaffe någon gång! :D

Anonym sa...

jag har varit där! :D
det är mysigt!
du kommer att åka dit nån gång! lovar <3